Friday, November 6, 2015

Sekian lama blog ini bersarang...bukan kerana ketandusan idea..tetapi kerana kekangan deraan jiwa yang bertandang dalam kehidupan...menghadapi situasi yang melemahkan jiwa dan semangat untuk meneruskan kehidupan...sementelah jiwa yang hampir hancur kerana perbuatan insan yang berada bersama sepanjang hidupku..yang hadir dalam hidupku...yang mencelah dalam hatiku...yang memiliki jiwaku dengan penuh cinta dan kasih sayang yang tiada nilai...yang menganggu setiap detik dan saat dengan rindu yang sarat...rindu yang pekat...rindu yang berat...rindu yang menghambat jiwa dan naluri kerdil ini...Allahuakbar, dugaan ini tidak pernah ku pinta...tidak pernah ku undang...tidak aku jengah...tetapi aku ada lah insan kesayangan penciptaku...di uji dengan berat dan adil....aku redha..aku terima...aku tadah tangan kesyukuran kerana terpilih dikalangan umatNya yang berjuta....
Kesinambungannya akan aku lakarkan bila jiwa ini sepi dan terasing...sunyi dan gelisah...gundah dan lara.....

No comments:

Post a Comment